2025. február 4., kedd

4. hét eseményei ( 2025.02.03-09)

 Hétfőn 

reggel lekerült Jani mesterhez a verda.
50km rángatás, hibakód, hibajelzés nélkül......

És akkor indulhat a nagyszervíz.

Nos a képek alapján volt baj rendesen......

ITT az album.......




Kedd
Hazajöttem reggel a melóból. Kis alvás és irány a nagy utazás

Százhalombatta - Pusztaszabolcs
Pusztaszabolcs - Pécel
Pécel - Pusztaszabolcs
Pusztaszabolcs - Százhalombatta
215km a térkép szerint.....


eredmény???

Nos a 101.000ft-os szívósor annyira szét volt berhelve, hogy így feláras lett erősen.....
Injektor tömítéssel együtt fizettem 154.000ft-ot. Köszi bazd meg.... 

MI BAJA A KOCSINAK????????

RONDA A HÁTSÓ LÖKÖS.............


De visszaértem...... és Jani mester előttem fel is cuppantotta a szívósor alját.....



Gyors hazarongyolás.... ismét egy kávé.... és mehetek vissza éjszakára.




Szerda
Pihenés...... Mindenki beteg körülöttem..... este már Én se tudtam hogy bujkál valami, vagy csak most jön ki az alváshiány.... Persze éjjel meg nem tudtam aludni.



Csütörtök:
Délelőtt egy kis kerti rehab, fusi meló - majd irány a kocsiért.
És végre..... majdnem kerek 1 hónap után, úgy áll a ház előtt ahogy kellett volna 1 hónapja.....
Hibamentesen, "ronda a hátsó lökös" gondolattal (mert ugye megcsináltam, de nem gyári....)


És akkor a kedves eladónak.... a nevet még mindig nem szajkózom. Aki tudja tudja.......
BAZD MEG ...... csak így finoman.
A szívósor csere?? 90 a KI/BE rakás, 151.500ft a szívósor + tömítések (mert kibelezte az embered).
Szóval a "csak ki kell íratni" szöveged a valóságban 252.000ftba került. Köszönjük Emese. Rohadjál meg baszod.
És még mindig a szemem előtt......


Mindenki más így bízzon benned..... 



Délután.....
Megjött egy rakás Temus holmi, így lett szép hamus a kocsiba, Asszonyja Corsájába lett kis tolatómonitor és egy isszonyat jó minőségű kamerával. (le is akartam nyúlni, de sajnos nem csereszabatos a tükör kamerájával:-(
És jöhet a dekor...... mert megjött a FARKAS is..... JA miért??
Mert a kocsi neve: EZÜST FARKAS:-))))
(A Pt-nek, meg ugye PöTi Danone:-)
De jött a sötét.... így még kábeleztem egy kicsit.
Szívás is....
Mivel itt nincs tetőkárpit, az A oszlop elvezetése PONT elvette azt a ~ 1-1,5m kábelt ami miatt nem megy ki a lökösig a kábel. Szóval vezeték elvág, és toldás......

Holnap meg folyt köv





Péntek
Jöhetett a kamerázás.....
Elkezdtem bepakolni. A toldás jól működik. Fúr, kábel elvezet, csavaroz, és kész.
Bekapcsolás... ÉS SEMMI....
Átnéztem, átmértem mindent, és a kamera megdöglött:-)))

Van valahol egy tartalék, de hogy hol???? Na ez a kérdőjel.
Sebaj.... garázstakarítás - majd meglesz.



Szombat
B D segítségével meglett a kulcs programozás is.
Ki lett törölve az összes kulcs, és csak a 2db új lett felprogramozva.
Ez miért "fontos"????
1., bárkinél van a 3 kulcs simán tudja nyitni az ajtót központi zárasan. - No most már nem tudja
2., mivel tudja nyitni, így a riasztót is kitudja kapcsolni - No most már nem tudja
Ha meg kulccsal nyitja az ajtókat??? Hát a riasztó szirénája még nem tudom hol van, de brutálisan üvölt.
3., bekerül a belső védelem, így amíg nem azonosítja magát a tulajdonos, addig az OBD-hez se lehet hozzáférni.
Szóval remek lett minden. 

Volt még egy kis rángatás - de azt észrevettem hogy ott ahol tényleg alig érek a pedálhoz.
Turkáltam egy kicsit és olyan dolgokat találtam, hogy ugyebár ez elektromos gázpedál. Vagy az a hibás (de jó) vagy a ECU......
DE!!!! Sok esetben (mondjuk 1.9es kocsiknál írják) az UEC csatlakozót kell megpucolni.
És valljuk be.... nem csodálkoznék ha azt 19 év alatt még sose pucolták volna meg.

De mi az az UEC csatlakozó???? Én is néztem nagyokat.
No kérlek.... Az a motortérben lévő biztosíték tábla. De erről majd később.



Délután garázstakarítás, és meg is lett a kamera. Akkor építsük be.
Természetesen ez is csak 6m-es kábel, vagyis itt is hiányzott egy laza 1m.
De a tegnapi kábel 1:1be azonos, vagyis azzal toldottam meg.
ÉS müxik minden.

DE!!!!!
Fontos infó!!! Relézni kell a tolatólámpa vezetéket. Ne szabad direktbe rákötni. Érdekes??? A D Corsánál semmi baj nem volt.
Ez a relézés is fent van már egy másik posztba


És kaptam az infót B D-től a riasztóval kapcsolatban is. No majd vasárnap.........






Vasárnap
Reggel a kocsi pöcre indul.... beérek a melóba, sehol senki, akkor teszteljük a riasztót.
Közben Simi Ati kollega is odaért.
Ajtó becsuk.... 2x megnyom a lezárás.... riasztó aktív
Kulccsal kinyitom az ajtót és ÜVÖÖÖÖÖÖÖÖLTÉS....... OK ez müxik. Ha ezt nem halja meg a kutya, vagy Én akkor így jártunk:-)
Este jövök ki.... simán kikpacs, ajtó kinyit.... de a kocsi kicsit nyögvenyelősen indul....
OK hideg volt..... "megfoghatta az akkut"



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése